Отримувана кваліфікація – фаховий молодший бакалавр з маркетингу

Маркетинг – це основа будь-якого бізнесу. Маркетинг виник тоді, коли з’явився перший ринок, тому початково термін “маркетинг” і означав ринкову діяльність. Визначення та задоволення людських та суспільних потреб – суть ринкових відносин, суть маркетингу. За допомогою знань і умінь маркетолога налагоджується взаємовідносини між споживачем і виробником, між виробником і підприємством збуту.

Діджитал маркетолог – фахівець, який вивчає ринок, визначає цільову аудиторію, аналізує конкурентів, налаштовує аналітику, відстежує ефективність каналів просування щодо поведінки аудиторії та трафіку, визначає користь товару і допомагає доносити його цінність аудиторії.

Маркетолог потрібний кожному підприємству, кожній організації, яка ставить собі за мету отримання прибутку, але кваліфікованих спеціалістів ще й досі не вистачає. Професійні маркетологи, майстри своєї справи – є найбільш високооплачуваними спеціалістами не лише в Україні, а й у світі.

Опанувавши професію маркетолога, ви відкриваєте для себе нові горизонти роботи та розвитку, адже ви маєте змогу працювати у різних напрямах та різних компаніях, втілюючи всі свої ідеї на користь спільної справи.

Навчаючись у фаховому коледжі СУРА студенти розвивають свої навички та проходять практику в рекламних агентствах, друкарнях і друкованих салонах, де мають змогу пліч-о-пліч працювати з висококваліфікованими спеціалістами. Студенти беруть участь у створенні реальних проектів для замовників, що є неоціненним досвідом для майбутнього маркетолога.

 

Процес навчання у фаховому коледжі СУРА

Студенти коледжу, які навчаються за спеціалізацією «Діджитал маркетинг», отримують знання та навички за такими напрямками:

  • аналіз інтернет-ринку (дослідження тенденцій, купівельної активності, попиту на категорії товару та конкретний продукт);
  • вивчення конкурентів (визначення гравців, які можуть вплинути на продаж, оцінювання їх сервісу, виявлення сильних та слабких сторін, аналіз стратегій поведінки на ринку);
  • рекомендації бізнесу щодо його інтернет-майданчиків (аналіз контенту та його ефективності на сайтах і в соціальних мережах, визначення методів впливу на цільову аудиторію);
  • пошук каналів збуту в інтернеті (аналіз усіх відповідних для конкретного бізнесу майданчиків та спрямування просування товару на найрезультативніші із них);
  • визначення стратегії просування продукту (формування покрокової інструкції з розвитку та масштабування товару чи послуги в інтернеті);
  • реалізація стратегії та робота з аналітикою (збирання та аналіз інформації про відвідувачів веб-сайтів, вивчення їхньої поведінки при прийнятті рішень щодо придбання послуги/товару та оптимізація бюджету на онлайн-просування).

Після закінчення фахового коледжу СУРА випускник може працювати на таких посадах:

  • бренд менеджер;
  • дизайнер реклами;
  • кліпмейкер;
  • маркетолог;
  • таргетолог;
  • директолог;
  • SМM-менеджер;
  • фахівець з контенту;
  • фахівець з реклами;
  • фахівець з трафіку.

 

Освітньо-професійна програма «Маркетинг»