Спеціальність «Маркетинг»
Отримувана кваліфікація – фаховий молодший бакалавр з маркетингу
Маркетинг – це основа будь-якого бізнесу. Маркетинг виник тоді, коли з’явився перший ринок, тому початково термін “маркетинг” і означав ринкову діяльність. Визначення та задоволення людських та суспільних потреб – суть ринкових відносин, суть маркетингу. За допомогою знань і умінь маркетолога налагоджується взаємовідносини між споживачем і виробником, між виробником і підприємством збуту.
Діджитал маркетолог – фахівець, який вивчає ринок, визначає цільову аудиторію, аналізує конкурентів, налаштовує аналітику, відстежує ефективність каналів просування щодо поведінки аудиторії та трафіку, визначає користь товару і допомагає доносити його цінність аудиторії.
Маркетолог потрібний кожному підприємству, кожній організації, яка ставить собі за мету отримання прибутку, але кваліфікованих спеціалістів ще й досі не вистачає. Професійні маркетологи, майстри своєї справи – є найбільш високооплачуваними спеціалістами не лише в Україні, а й у світі.
Опанувавши професію маркетолога, ви відкриваєте для себе нові горизонти роботи та розвитку, адже ви маєте змогу працювати у різних напрямах та різних компаніях, втілюючи всі свої ідеї на користь спільної справи.
Навчаючись у фаховому коледжі СУРА студенти розвивають свої навички та проходять практику в рекламних агентствах, друкарнях і друкованих салонах, де мають змогу пліч-о-пліч працювати з висококваліфікованими спеціалістами. Студенти беруть участь у створенні реальних проектів для замовників, що є неоціненним досвідом для майбутнього маркетолога.
Процес навчання у фаховому коледжі СУРА
Студенти коледжу, які навчаються за спеціалізацією «Діджитал маркетинг», отримують знання та навички за такими напрямками:
- аналіз інтернет-ринку (дослідження тенденцій, купівельної активності, попиту на категорії товару та конкретний продукт);
- вивчення конкурентів (визначення гравців, які можуть вплинути на продаж, оцінювання їх сервісу, виявлення сильних та слабких сторін, аналіз стратегій поведінки на ринку);
- рекомендації бізнесу щодо його інтернет-майданчиків (аналіз контенту та його ефективності на сайтах і в соціальних мережах, визначення методів впливу на цільову аудиторію);
- пошук каналів збуту в інтернеті (аналіз усіх відповідних для конкретного бізнесу майданчиків та спрямування просування товару на найрезультативніші із них);
- визначення стратегії просування продукту (формування покрокової інструкції з розвитку та масштабування товару чи послуги в інтернеті);
- реалізація стратегії та робота з аналітикою (збирання та аналіз інформації про відвідувачів веб-сайтів, вивчення їхньої поведінки при прийнятті рішень щодо придбання послуги/товару та оптимізація бюджету на онлайн-просування).
Після закінчення фахового коледжу СУРА випускник може працювати на таких посадах:
- бренд менеджер;
- дизайнер реклами;
- кліпмейкер;
- маркетолог;
- таргетолог;
- директолог;
- SМM-менеджер;
- фахівець з контенту;
- фахівець з реклами;
- фахівець з трафіку.